კრიტერიუმი
|
1-4 ქულა
|
5-6 ქულა
|
7-8 ქულა
|
9-10 ქულა
|
მოსმენა
|
ვერ გებულობს კითხვას შესაბამისად ვერ პასუხობს
|
უჭირს კითხვის დასმა, ვერ ასაბუთებს საკუთარ აზრს.
|
ძირითადად სვამს კითხვებს
და ლაპარაკობს შეცდომით
|
მოსწავლე იცნობს სამიზნე ქვეყნის კულტურულ რეალობას
|
ლაპარაკი
|
არ გააჩნია ლექსიკური მარაგი
|
აქვს გარკვეული ლექსიკური მარაგი
|
აქვს საკმარისი ლექსიკური მარაგი
|
მოსწავლე ფლობს და იყენებს საბაზისო უნარ- ჩვევებს. შეუძლია ინტერაქციაში
მონაწილეობა.
|
წერა
|
ვერ ფლობს წერის უნარ- ჩვევებს
|
ნაწილობრივ ფლობს წერის უნარ - ჩვევებს. ხშირად უშვებს შეცდომებს
|
დამოუკიდებლად შეუძლია წერა
მაგრამ დროდადრო ჭირდება დახმარება.
|
მოსწავლეს შეუძლია სხვა და სხვა სახის მცირე ზომის ინფორმაციული ტექსტის შედგენა.
|
შეფასების სქემა
Subscribe to:
Posts (Atom)
No comments:
Post a Comment