შეფასების სქემა

კრიტერიუმი
1-4 ქულა
5-6 ქულა
7-8 ქულა
9-10 ქულა
მოსმენა
ვერ გებულობს კითხვას შესაბამისად ვერ პასუხობს
უჭირს კითხვის დასმა, ვერ ასაბუთებს საკუთარ აზრს.
ძირითადად სვამს კითხვებს    და ლაპარაკობს შეცდომით
მოსწავლე იცნობს სამიზნე ქვეყნის კულტურულ რეალობას
ლაპარაკი
არ გააჩნია ლექსიკური მარაგი
აქვს გარკვეული ლექსიკური მარაგი
აქვს საკმარისი ლექსიკური მარაგი
მოსწავლე ფლობს და იყენებს საბაზისო უნარ- ჩვევებს. შეუძლია ინტერაქციაში მონაწილეობა.
წერა
ვერ ფლობს წერის უნარ- ჩვევებს
ნაწილობრივ ფლობს წერის უნარ - ჩვევებს. ხშირად უშვებს შეცდომებს
დამოუკიდებლად  შეუძლია წერა მაგრამ დროდადრო ჭირდება დახმარება.
მოსწავლეს შეუძლია სხვა და სხვა სახის მცირე ზომის  ინფორმაციული  ტექსტის შედგენა.

No comments:

Post a Comment